Thursday, December 1, 2011

its a date, don't you see? haha.

malas nak ckap byk, korang tgk jelah gmbar yg aku tatapkan khas buat korang yg sudi jengah blog aku yg dah BERHABUK ni :) waktu ni kitorang nge-date pegi bandaraya bersejarah #rahsiasenanye! nah tengok, jangan komen pape dlm hati. aku bole dpt tao taw taw haha.


PAMERAN KAPAL SELAM, DATARAN 1 MALAYSIA








BANDARAYA MELAKA BERSEJARAH











dia tangkap gmbr aku, aku tangkap gmbr dye dan begitulah seterusnya haha. almaklum lah kan, kluar berdua mmg mcm ni. tkde sape nk amekkan gmbr kitorang, kang suh org amek dh mcm TOURIST pulak tp tu yg banban ckp senanye haha. dah lah, tk tao nk ckap mende. ni pon aku buang tebiat pe tah kul 3 pagi update entry baru. kire mujur lah aku rajin ni, lau tk bersawang dh.

#i love you d :)

No comments:

Post a Comment