Thursday, April 21, 2011

semester one is over ! :D



yayy ! hepy na mampus bile sudah jugak PART ONE aku kat PPD ni . rase na lompat lompat guling guling kat tepi umah korang je haha . tapi bile pikir pikir balek boring gak balek umah sbb ta de keje lagi aku na buad . eh lepas ni mesti aku rindu gile na mati kat baby baby aku yg ta penah na betol ni . FARA FATIN IENA NANA PEAH , i will gonna miss you all fucking damn much *na kene ckp cam tu ke ? haha betol ni korang , korang awr jiwe hidop aku selain family and sugarplum's hehe :D hope bulan 7 nanti kite akan together balek . da smpai negeri masing masing uhh jgn lupe na text-ing pulak taw ! can't wait to be korang punye housemate lalalala ~ *da laa , aku malas na taip panjang lebo . na update je senanye ngeee :D



|
|
|
|
|
v



*ta de kene mengena
*entah nape aku upload







No comments:

Post a Comment